Beste parochianen, dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Voor de vieringen op zaterdag en zondag moet u zich aanmelden via   https://emmausparochie.nl/inschrijven
  • In de maand juni vereert de Kerk in het bijzonder het Heilig Hart van Jezus. In onze parochie is een aantal jaren geleden een boekje uitgegeven met gebeden voor elke dag in juni. Daarnaast is het mogelijk om de noveen tot de heilige Antonius te bidden ter voorbereiding op het feest van 13 juni.  De gebeden zijn te vinden  achterin de kerk en dit zijn de links naar de gebeden: Noveen tot de H. Antonius Gebeden tot het H. Hart van Jezus in de maand juni
  • Dinsdag 8 juni start een vierdelige cursus over het gebed. Het gaat dan om het stille gebed. Tijdens de avonden gaat het niet alleen om theorie maar we gaan dan ook samen bidden. De avonden beginnen om 20.00 uur tot 20.45 uur. De locatie is de Heikese kerk, maar de avonden zijn ook live via Youtube, het kanaal van Parochie De Goede Herder St. Dionysiuskerk, te volgen en dus ook terug te kijken.
  • Op 8 juni wordt in Parochie De Goede Herder een geloofscafé georganiseerd, verzorgd door Esther van de Stichting Peerke Donders, over Peerke Donders. Locatie: Paleis Raadhuis. Aanvang 19.00 uur. Aanmelden via: heikesekerk@outlook.com. Dit is de flyer van de avond: Flyer Peerke donders 8 juni (1)
  • Vanwege de pandemie hebben wij in 2020 het Vormsel moeten uitstellen. Het ziet ernaar uit dat we nu een inhaalslag kunnen gaan maken. In september vorig jaar zijn de jongeren uitgenodigd die na de komende zomervakantie naar de brugklas gaan, en de jongeren die dan naar groep 8 gaan. De informatieavond voor jongeren met hun ouders is op donderdag 24 juni om 20.00 uur in de kerk. Achterin de kerk liggen aanmeldingsformulieren klaar.
  • De gezinsbedevaart rondom Maria op 3 juli in Den Bosch kan doorgaan. Het minimale aantal inschrijvingen is gehaald, en de vooruitzichten rondom het corona-virus zijn gunstig. U kunt inschrijven tot 12 juni. Op de website van Bisdom ‘s Hertogenbosch vindt u alle benodigde informatie. En dit zijn de nieuwsbrieven met meer informatie: Nieuwsbrief 2 gezinsbedevaart (1) Nieuwsbrief 1 Gezinsbedevaart pdf