Gezinnen zijn altijd van harte welkom in onze kerk! In de ontmoetingsruimte liggen altijd kleurplaten, werkbladen en kleurpotloden klaar en vind je een kast vol boeken om in te kijken en te lezen.

Iedere derde zondag van de maand is er een gezinsviering met liederen voor kinderen. De pastoor vertelt speciaal wat tijdens de preek voor de kinderen én wie wil mag een extra taak doen tijdens de viering. Om extra goed mee te kunnen zingen, vind je hieronder de liederen die we gaan zingen tijdens deze gezinsvieringen. Als je op de titel kunt klikken verschijnt er een filmpje op YouTube.

De overige zondagen is er kinderwoorddienst. Dan is er voor de kinderen die dat willen een speciaal programma in de ontmoetingsruimte. Het evangelie wordt voorgelezen en besproken en er is een verwerkingsopdracht.

In de zomervakantie is er even geen kinderwoorddienst of gezinsviering. Iedereen is dan nog steeds van harte welkom, maar er is even geen apart programma voor de kinderen. In de meivakantie gaat de kinderwoorddienst alleen door als er voldoende kinderen zijn.

Zetten jullie 23 juni alvast in je agenda? Er komt een leuke activiteit voor jullie aan, dus houd deze dag maar vrij!

Hopelijk zien we jullie in de kerk! Tot dan!

Geen Evenementen

Datum Tijd Viering Muziek
zondag 21 april 10.00-11.00 uur Vierde zondag van Pasen

Gezinsviering