Dit zijn de mededelingen voor komend weekend, het feest van de heilige Antonius:

• Voor de vieringen op zaterdag en zondag moet u zich aanmelden via   https://emmausparochie.nl/inschrijven
  • In de maand juni vereert de Kerk in het bijzonder het Heilig Hart van Jezus. In onze parochie is een aantal jaren geleden een boekje uitgegeven met gebeden voor elke dag in juni. Het boekje ligt klaar achterin de kerk en dit is de digitale versie: Gebeden tot het H. Hart van Jezus in de maand juni.
  • Dinsdag 22 juni is de volgende bijeenkomst voor de cursus ‘Hoe leer ik bidden’. Het gaat om het stille gebed. In de cursus geven we een methode die ons helpt om echt werk te maken van het inwendige gebed. Tijdens de avonden gaat het niet alleen om theorie maar we gaan dan ook samen bidden. De avonden beginnen om 20.00 uur tot 20.45 uur. De locatie is de Heikese kerk, maar de avonden zijn ook live via Youtube, het kanaal van Parochie De Goede Herder St. Dionysiuskerk, te volgen en dus ook terug te kijken. De eerste avond staat al op youtube: https://youtu.be/3Tb5WOoV7aA
  • Op zondag 20 juni zijn om 10.00 uur en om 12.00 uur de Eerste Communievieringen. We zijn erg blij dat het dit jaar door kan gaan. Om alles veilig en onder controle te houden zijn alle plaatsen gereserveerd voor de Communicanten en hun familie.  Dit geldt ook voor de vieringen op 27 juni en 4 juli, die om 12.00 uur plaatsvinden. Door verruimingen van de regels mogen we wel het aantal te reserveren plaatsen voor zaterdag 19 juni 19 uur verhogen naar 50 en datzelfde geldt voor de zaterdagen 26 juni en 3 juli en ook de zondagen 27 juni en 4 juli 10 uur. Bidden we voor onze communicanten, dat ze open mogen zijn voor Gods grootste geschenk!
  • Donderdag 24 juni is de informatieavond voor het Vormsel voor de jongeren die mee willen doen en hun ouders. Hiervoor zijn de jongeren uitgenodigd die na de komende zomervakantie naar de brugklas gaan, en de jongeren die dan naar groep 8 gaan. De avond begint om 20.00 uur in de kerk. Achterin de kerk liggen aanmeldingsformulieren klaar.