Na een hele mooie, goed verzorgde retraite ben ik vandaag weer thuis gekomen. Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Voor de Mis in het weekend kunt u zich aanmelden via  https://emmausparochie.nl/inschrijven. Er zijn per Mis in het weekend 30 plaatsen beschikbaar. Let dus bij het inschrijven op het aantal open plaatsen. Afgelopen weekend waren we met net iets te veel mensen op zondag om 10 uur. Als het voor u mogelijk is om op zaterdag avond te komen of op zondag om 12 uur dan is er sprake van een betere verdeling over de Missen. Bedankt voor uw flexibiliteit!
  • In de oktobermaand bidden we vóór de Mis van 19.00u en nà de Mis van 09.00u het Rozenhoedje. U bent van harte uitgenodigd om mee te bidden!
  • Zoals ieder jaar kunt u de komende week nog uw Misintenties voor Allerzielen per mail doorgeven aan het secretariaat of in een envelop aan Casparina. Voor Allerzielen betaalt u het gereduceerde tarief van 5,00 Euro per intentie.
    Om ervoor te kunnen zorgen dat alle intenties tijdig worden opgenomen in een lijst vragen wij u deze uiterlijk 29 oktober door te geven.
  • De Mis voor de overleden gelovigen op Allerzielen wordt gevierd op maandag 2 november om 19.00 uur.
  • Van zaterdag op zondag gaat de wintertijd in, de klok gaat een uur terug dus we kunnen een uurtje langer slapen.
  • Nu het aantal besmettingen is toegenomen heeft mgr. De Korte weer een woord van bemoediging gestuurd. Ik heb deze apart op de site opgenomen.

Kapelaan Peter Koen