• Zaterdag 27 en zondag 28 november, begin van de Advent, kunt u uw adventskrans meebrengen naar de kerk om deze te laten zegenen.
  • Sint Nicolaas is voornemens onze parochie te bezoeken op zondag 5 december na de Mis van 10.00 uur. De Sint zal het erg fijn vinden als de kinderen een mooie tekening of kleurplaat voor hem meebrengen!
  • Op vrijdag 19 november is overleden onze parochiaan mw. Ria Oerlemans. We hebben afscheid van haar genomen op vrijdag 26 november.
  • Naar aanleiding van de persconferentie van afgelopen vrijdag zullen er wellicht nog nieuwe maatregelen komen voor het bezoek van de kerk. We wachten de instructies van de bisschoppen af.
  • Telefonische bereikbaarheid Vlaswiek: U kunt ons op de gebruikelijke tijden bereiken op het nummer:  06-20761316, of een bericht inspreken op de voicemail.