Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Zaterdag zullen 8 kinderen uit onze parochie het heilig Vormsel ontvangen. Bidden wij dat de heilige Geest, die ten volle ontvangen wordt bij het Vormsel, Zijn wonderdaden in de levens van de kinderen gaat verrichten.   Vanwege de komst van de kinderen en hun familie en enkele anderen zal deze Mis veel drukker bezet zijn dan normaal.
  • Zondag 21 november is er een gezinsmis. Dit zal de eerste gezinsmis nieuwe stijl zijn. Kinderen kunnen meezingen in het koortje. Van te voren worden de liedjes geoefend dus als uw kind mee wil doen dan kunt u om 9.30 uur naar de kerk komen zodat uw kind mee kan doen met het oefenen.
  • Sint Nicolaas is voornemens onze parochie te bezoeken op zondag 5 december na de Mis van 10.00 uur. Hij zou het zeer waarderen indien de ouders van de kinderen die hierbij aanwezig zullen zijn een kort briefje inleveren waarop bepaalde bijzonderheden van het betreffende kind vermeld staan. Die informatie kan zeer nuttig zijn op het moment dat de Sint directe aandacht aan een kind gaat geven. Wilt u ervoor zorgen dat dergelijke briefjes uiterlijk 25 november in bezit zijn van het secretariaat?
  • Telefonische bereikbaarheid Vlaswiek: U kunt ons op de gebruikelijke tijden bereiken op het tijdelijk nummer:  06-20761316, of een bericht inspreken op de voicemail.