• De maand oktober is toegewijd aan Maria van de Rozenkrans. We bidden dan na de Mis op woensdag het Rozenhoedje en om 18.30 uur voor de avondmis op donderdag, vrijdag en zaterdag. Wij bevelen het rozenkransgebed van harte bij u aan!
  • Maandag 11 oktober is in onze kerk om 13.00 uur de plechtige uitvaart van onze parochiaan en koorlid Diny Hofkens. Celebrant is pastoor Robert van Aken. We bidden voor de zielenrust van Diny.
  • Pastoor Peter Koen is vanaf maandag in retraite. Op woensdag en donderdag komt een priester van parochie De Goede Herder voor de Mis. Op vrijdagavond is de pastoor weer terug.
  • Telefonische bereikbaarheid Vlaswiek: De Vlaswiek is helaas nog niet bereikbaar op het vaste telefoonnummer. U kunt ons op de gebruikelijke tijden bereiken op het tijdelijk nummer:  06-20761316, of een bericht inspreken op de voicemail.