Mededelingen 9 en 10 Januari 2021

Dit zijn de mededelingen voor het weekend van 9 en 10 januari:

• Deze maand start weer de jaarlijkse landelijke actie Kerkbalans. Hiervoor ontvangt u binnen enkele weken een folder met begeleidende brief. Wij zoeken hiervoor vrijwilligers die, als het drukwerk klaar is, bereid zijn om alles verzendklaar te maken en om mee te helpen met de bezorging. U kunt zich hiervoor opgeven bij Casparina. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!
  • Net als afgelopen week zal ik op vrijdag weer de Mis vieren. Dus op vrijdag om 19 uur is er een heilige Mis in onze kerk omdat het vanwege Corona beter is om even niet naar het Heike te gaan.
  • Zondag 10 januari zijn de Missen om 10 uur en 12 uur en daarnaast is er om 14 uur de Spaanse Mis en om 16.30 uur de Tridentijnse Mis.
  • Voor de Mis op zaterdag en zondag kunt u zich hier inschrijven
Kapelaan Peter Koen