Mededelingen 16 en 17 januari 2021

Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Deze maand start weer de jaarlijkse landelijke actie Kerkbalans. Hiervoor ontvangt u binnen enkele weken een folder met begeleidende brief. Wij zoeken vrijwilligers om mee te helpen met de bezorging. Verzenden van zoveel brieven is nl. voor ons veel te duur. De brieven zijn in de Ontmoetingsruimte klaargelegd op tafel, gesorteerd op straatnaam. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!
  • Dit weekend begint de Week van Gebed voor de Eenheid van de Christenen. In deze week, die duurt van 17 tot en met 24 januari, bidden wij heel bijzonder dat Gods Geest alle Christenen moge verenigen en een eind maakt aan alle verdeeldheid.
  • Aanstaande vrijdag, 22 januari is er een extra Mis om 19 uur.
  • Voor de Mis op zaterdag en zondag kunt u zich aanmelden via de Agenda
  • Aan het einde van de Missen zal de kapelaan nog terugblikken op het afgelopen jaar en vooruitblikken op het komende jaar. We doen dat normaal gesproken bij de nieuwjaarsreceptie die nu vanwege Corona niet door kan gaan.
  • In de bijlage zit nog het Woord van bemoediging van onze bisschop Mgr De Korte.

Tevens is er informatie op de site geplaatst over de eerste communie 2021

Met vriendelijke groet,