• Voor de vieringen op zaterdag en zondag moet u zich aanmelden
    via https://emmausparochie.nl/inschrijven
  • Paus Franciscus heeft de Kerk opgeroepen gedurende de gehele meimaand wereldwijd dagelijks de Rozenkrans te bidden opdat de pandemie moge worden beëindigd. Wij nodigen u van harte uit om met ons mee te bidden op de woensdag en zondag na de ochtendmis, en op donderdag vrijdag en zaterdag voor de avondmis, om 18.30 uur.
  • Zondag 9 mei vervalt de Mis van 12.00 uur. U kunt echter wel aansluiten bij de Spaanse Mis. Om 14.00 uur wordt het Rozenhoedje gebeden in het Spaans en om 14.30 uur is de Mis. U dient zich hiervoor natuurlijk wel in te schrijven
  • Donderdag 13 mei is het Hoogfeest van de Hemelvaart des Heren. We vieren om 10.00 uur de plechtige Hoogmis met aansluitend de Rozenkrans. De Mis van 19.00 uur vervalt
  • Vanaf Hemelvaartsdag bidden wij de Pinksternoveen ter voorbereiding op het Pinksterfeest, zoals de apostelen eertijds in gebed bijeen waren om de Heilige Geest af te smeken. We hebben het gebed voor u uitgeprint zodat u ook thuis deze noveen met ons kunt meebidden.