Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:
  • Voor de Mis in het weekend kunt u zich aanmelden via  https://emmausparochie.nl/inschrijven
  • Vanwege de aanhoudende pandemie hebben we moeten besluiten om het Vormsel uit te stellen naar najaar 2021. We zullen de jongeren die dit jaar en komend jaar in aanmerking komen voor dit sacrament per brief benaderen.
  • Ook voor de Eerste Communie stellen we de infoavond nog even uit. Deze zal vooralsnog plaatsvinden op vrijdag 27 november om 20.00 uur. De ouders van de hiervoor in aanmerking komende kinderen zullen schriftelijk worden benaderd.
  • Zondag 6 september is de eerste heilige Communie van Julia Diepenhorst, tijdens de Mis van 10 uur. Tijdens de Mis van 12 uur is er geen kindje dat de eerste Communie gaat doen.
  • Dinsdag 8 september ben ik vanwege een vergadering niet bij mijn moeder. Ik wil graag de Mis vieren om 18.15 uur in de Antoniuskerk, dus als u in de gelegenheid bent dan is het mogelijk om op dinsdag naar de Mis te komen.
Met vriendelijke groet,

Kapelaan Peter Koen