Dit zijn de mededelingen van komend weekend:
  • Vanwege de aanhoudende pandemie hebben we moeten besluiten om het Vormsel uit te stellen naar najaar 2021. We zullen de jongeren die dit jaar en komend jaar in aanmerking komen voor dit sacrament per brief benaderen.
  • Ook voor de Eerste Communie stellen we de infoavond nog even uit. Deze zal vooralsnog plaatsvinden op vrijdag 27 november om 20.00 uur. De ouders van de hiervoor in aanmerking komende kinderen zullen schriftelijk worden benaderd.
  • In de komende 2 weken zullen 4 communicanten hun Eerste H. Communie ontvangen tijdens de Mis op zondag. Per viering 1 kind. Er worden dan voor de communicant met de ouders en familie plaatsen gereserveerd, maar er zal voldoende ruimte over blijven om naar de Mis te komen. Op zondag 13 september is er in beide Missen geen eerste Communie.
  • Op zaterdag 19 september begint de jaarlijkse Vredesweek. In Tilburg zijn diverse activiteiten. Een overzicht hiervan vindt u op het prikbord bij de ingang. En informatie over de activiteiten is toegevoegd aan deze mail.
  • Voor de Mis in het weekend kunt u zich aanmelden via  https://emmausparochie.nl/inschrijven
Met vriendelijke groet,

Kapelaan Peter Koen