Dit zijn de mededelingen van komend weekend:
  • Vanwege de aanhoudende pandemie hebben we moeten besluiten om het Vormsel uit te stellen naar najaar 2021. We zullen de jongeren die dit jaar en komend jaar in aanmerking komen voor dit sacrament per brief benaderen.
  • Ook voor de Eerste Communie stellen we de infoavond nog even uit. Deze zal vooralsnog plaatsvinden op vrijdag 27 november om 20.00 uur. De ouders van de hiervoor in aanmerking komende kinderen zullen schriftelijk worden benaderd.
  • Dit weekend zullen twee kinderen hun eerste Communie doen. Ze komen met een beperkt aantal mensen naar de kerk dus er is voor iedereen voldoende plaats.
  • Ook in het komende weekend (26 en 27 september) zullen 2 communicanten hun Eerste H. Communie ontvangen tijdens de Mis op zondag. Per viering 1 kind. Er worden dan voor de communicant met de ouders en familie plaatsen gereserveerd, maar er zal voldoende ruimte over blijven om naar de Mis te komen.
  • Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die deze week de brieven voor de Eerste Communie en het Vormsel willen bezorgen. De adressen zijn alfabetisch gesorteerd, zodat u eenvoudig brieven mee kunt nemen voor bezorging in uw eigen wijk. Alvast hartelijk bedankt!
  • Voor de Mis in het weekend kunt u zich aanmelden via  https://emmausparochie.nl/inschrijven
Met vriendelijke groet,

Kapelaan Peter Koen