Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:
  • Vanaf volgend weekend zal er per Mis gedurende 4 zondagen 1 kind zijn of haar eerste Communie doen. De Missen worden op een manier gevierd die u gewend bent. Er worden 10 tot 15 plaatsen beschikbaar gesteld voor de eerste Communicanten en familie. Maar dat zijn gezinnen, familieleden etc. Er zullen genoeg plaatsen voor parochianen beschikbaar zijn.
  • 3 september is de info avond voor de Alpha cursus. Deze is om 19.30 uur in de pastorie van het Heike. Er liggen kaartjes achterin de kerk met meer informatie.
  • Er is een mogelijkheid om voor bijvoorbeeld 50 Euro per maand de parochie te steunen. U krijgt dan iedere zondag de mogelijkheid om de Mis voor een intentie te laten lezen. Dat is de krachtigste vorm van gebed. U kunt bij de belastingaangifte dan het bedrag aftrekken en dan krijgt u iets van de helft van de belastingdienst weer terug. We zullen deze suggestie nog duidelijker op papier zetten voor u.
  • Inschrijven voor de Mis blijft noodzakelijk via www.emmausparochie.nl/inschrijven
Met vriendelijke groet,

Kapelaan Peter Koen