• Actie Kerkbalans: Hartelijk dank aan alle vrijwilligers die hebben meegeholpen om de brieven verzendklaar te maken! Alles ligt op straat gesorteerd in de ontmoetingsruimte. Wij zouden het erg op prijs stellen als u wilt helpen met de bezorging! Als iedereen wat meeneemt voor de eigen wijk, zou het goed te doen moeten zijn. Alvast hartelijk bedankt!
  • Woensdag 8 februari komt Maurice Essers een presentatie geven over het ontstaan van de Stille Omgang. De avond is in de ontmoetingsruimte en begint om 19.30 uur. Het belooft een interessante en leerzame avond te worden die u niet mag missen!
  • Donderdag 16 februari vieren wij in onze parochie de verjaardag van de Kerkwijding. Dit is voor onze parochie een Hoogfeest. Om 19.00 uur is de plechtige Eucharistieviering, met aansluitend een gezellig samenzijn met koffie en thee in de ontmoetingsruimte. U mag iets lekkers meebrengen
  • Woensdag 22 februari is het Aswoensdag, begin van de veertigdagentijd. De Mis met oplegging van het askruisje is om 19.00 uur. Wilt u de komende weken uw oude palmtakjes weer meebrengen? Wij verbranden deze voor de as op Aswoensdag. Alvast dank voor uw medewerking.