• Actie Kerkbalans: Er ligt nog een aantal enveloppen, gesorteerd op straatnaam, om te worden bezorgd. Daar hebben wij uw hulp bij nodig! Wij zouden het erg op prijs stellen als u wilt helpen en ook een paar straten meeneemt. Als meerdere mensen een grote wijk verdelen is het zo gepiept. Alvast hartelijk bedankt!
  • Donderdag 16 februari vieren wij in onze parochie de verjaardag van de Kerkwijding. Dit is voor onze parochie een Hoogfeest. Om 19.00 uur is de plechtige Eucharistieviering, met aansluitend een gezellig samenzijn met koffie en thee in de ontmoetingsruimte. U mag iets lekkers meebrengen
  • Woensdag 22 februari is het Aswoensdag, begin van de veertigdagentijd. De Mis met oplegging van het askruisje is om 19.00 uur. Wilt u tot uiterlijk zondag 19 februari uw oude palmtakjes weer meebrengen? Wij verbranden deze voor de as op Aswoensdag. Alvast dank voor uw medewerking.