• Vanaf Hemelvaart tot Pinksteren kunt u de Pinksternoveen bidden om de komst van de H. Geest af te smeken. De tekst ligt achterin de kerk.
  • 5 juni is het Pinksteren. We willen daar dit jaar een groot feest van maken. De heilige Geest wiens komst we met Pinksteren vieren verenigt ons allemaal waar we ook geboren zijn. Tijdens de Mis zullen we liederen zingen gezongen in verschillende talen, het Onze Vader willen we in verschillende talen bidden en na de Mis willen we op het schoolplein samen genieten van hapjes en drankjes uit verschillende landen. Als u mee wilt doen en kunt helpen om van het Pinksterfeest een groot succes te maken dan kunt u zich melden bij Laura Tran en Anne-Marie Maenhout.
  • Een week na Pinksteren, op maandag 13 juni, vieren wij het feest van onze parochiepatroon de H. Antonius van Padua. Dat is voor onze parochie een Hoogfeest. Er is dan om 19.00 uur een plechtige Mis met zang door het koor, met daarna een gezellig samenzijn. U mag iets lekkers meebrengen voor bij de koffie en thee.