Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:
  • Afgelopen dinsdag heeft het kabinet besloten om het kerkbezoek per kerk te beperken tot 30 kerkgangers. Om iedereen zoveel mogelijk in de gelegenheid te stellen in het weekend de Mis mee te vieren vragen wij u om slechts gebruik te maken van 1 van de 3 opties op zaterdag en zondag.
  • Verder is het wenselijk om een mondkapje te dragen in de kerk dat bij voorkeur alleen wordt afgedaan bij het ontvangen van de heilige Communie.
  • Voor de Mis in het weekend kunt u zich aanmelden via  https://emmausparochie.nl/inschrijven
  • Op 18 oktober organiseert Kerk in Nood een internationale gebedsdag voor kinderen: Eén miljoen kinderen bidden de Rozenkrans. Het initiatief, dat in 2005 ontstond in Venezuela, steunt Kerk in Nood al enkele jaren van harte. Tijdens deze corona-crisis is hun gebed meer nodig dan ooit! Voor informatie zie www.kerkinnood.nl
  • In verband met retraite van kapelaan Koen zal pastoor Michiel Peeters op woensdag en donderdag a.s. de Mis celebreren.
  • In de oktobermaand bidden we vóór de Mis van 19.00u en nà de Mis van 09.00u het Rozenhoedje. U bent van harte uitgenodigd om mee te bidden!
  • Zoals ieder jaar kunt u de komende 2 weken uw Misintenties voor Allerzielen per mail doorgeven aan het secretariaat of in een envelop aan Casparina. Voor Allerzielen betaalt u het gereduceerde tarief van 5,00 Euro per intentie. Om ervoor te kunnen zorgen dat alle intenties tijdig kunnen worden opgenomen in een lijst vragen wij u deze uiterlijk 29 oktober door te geven.
Met vriendelijke groet,
Kapelaan Peter Koen