• Op woensdag 21 september zal Prof. Dr. Ernst Hirsch Ballin een lezing geven over Vrede en recht. Hij gaat hierbij in op een vraagstuk dat door de Russische aanvalsoorlog tegen Oekraïne dramatisch actueel is geworden: kan het recht vrede bewerkstelligen? Geïnteresseerden zijn van harte welkom om de lezing bij te wonen. Locatie: Pauluszaal, Petrus en Pauluskerk, Vierwindenlaan 9-11 Aanvang: 20:00 uur
  • Onlangs zijn per mail en schriftelijk uitnodigingen verstuurd voor de informatieavond voor de Eerste H. Communie. Mocht uw kind hiervoor in aanmerking komen, en heeft u de brief niet ontvangen, dan kunt u een exemplaar meenemen. Ze liggen voor u klaar op het tafeltje. De informatieavond is op vrijdag 18 november om 20.00u.
  • Binnenkort zullen wij ook uitnodigingen versturen voor de informatieavond voor het Vormsel. Normaal gesproken vieren we het Vormsel in de Emmausparochie eind november. Maar door teruglopende aantallen vormelingen willen we het Vormsel eenmaal in de twee jaar aanbieden. Dan is er (hopelijk) een grotere groep en dat is voor zowel ons als de kinderen fijner. We zullen daarom in september 2023 beginnen met de voorbereiding. De informatieavond staat gepland op vrijdag 16 juni 2023.