Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Gedurende de meimaand bidden we op weekdagen na de Mis de Rozenkrans. We nodigen u van harte uit om met ons mee te bidden
  • Maandag 15 mei is om19:30 uur een aansprekende lezing van onze bisschop monseigneur Gerard de Korte over solidariteit in onze samenleving in de HH Petrus en Pauluskerk – Vierwindenlaan.
  • Donderdag 18 mei vieren we het Hoogfeest van Hemelvaart. De plechtige Eucharistieviering is om 10.00 uur
  • Vanaf Hemelvaart is het mogelijk om gedurende 9 dagen de Pinksternoveen te bidden. De tekst ligt achterin de kerk en is toegevoegd als bijlage bij de digitale mededelingen.
  • Zondag 21 mei zullen in de Mis van 10.00 uur en in de Mis van 12.00 uur de kinderen die zich hebben voorbereid hun Eerste H. Communie ontvangen. Het is misschien mooi als de parochianen zich over deze twee Missen kunnen verdelen omdat dit ouders en familieleden van de communicanten stimuleert om mee te zingen en mee te bidden.  Laten we deze week in het bijzonder bidden voor alle Communicanten.
  • Zondag 28 mei vieren we het feest van Pinksteren! Tijdens de viering zullen er liederen zijn in verschillende talen en ook de lezingen zullen een internationaal karakter hebben. Na de viering is er een feest met hapjes uit verschillende culturen en er worden ook spelletjes verzorgd. Als u een bijdrage wil leveren aan dit feest door te lezen, te zingen, hapjes te maken of een spelletje te verzorgen, geef dit op via: ammaenhout@emmausparochie.nl