Mededelingen 12 en 13 december

Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Er staan inmiddels drie bezinningen op Youtube over Maria in de Advent. De eerste is de inleiding, de tweede gaat over de onbevlekte ontvangenis van Maria en de derde over Maria van Guadeloupe. De bezinningen zijn te vinden via de volgende links:
  • Op maandag 21 december is er een Avond van Barmhartigheid met zang, getuigenis, aanbidding en biechtgelegenheid. De avond begint om 19 uur en aansluitend is er een H. Mis.
  • Zondag 13 december is er om 14 uur een Spaanse Mis en om 16.30 uur is er voor het eerst een Tridentijnse Mis. Beide Missen zullen gecelebreerd worden door kapelaan Bryan van de Mortel.
  • Voor de Mis op zaterdag en zondag kunt u zich aanmelden via https://emmausparochie.nl/inschrijven
  • Als u niet in de gelegenheid bent om naar de Mis te komen, kunt u de vieringen Online meebeleven via ons YouTube kanaal: Emmaus Parochie Tilburg

Kapelaan Peter Koen