• Voor de vieringen op zaterdag en zondag moet u zich aanmelden via   https://emmausparochie.nl/inschrijven
  • Vrijdag 16 juli is er een activiteit voor kinderen samen met enkele kinderen die pas hun eerste Communie hebben gedaan. Maar ook andere kinderen kunnen aansluiten. We gaan zingen, oefenen voor het misdienen en wat spelletjes doen. De activiteit is van 16.30 uur tot 17.30 uur.
  • Tijdens de zomervakantie zal de mis van Zondag 12:00 komen te vervallen.Vooralsnog blijven we werken met de inschrijvingen via de website. Ook dienen we ons aan de 1½ meter te blijven houden. Onze zomervakantie duurt van 24 Juli tot 1 September.
  • Op het tafeltje achterin de kerk ligt informatie klaar over de voorbereiding op het Vormsel. Jongeren die de basisschool verlaten en jongeren die na de vakantie naar groep 8 gaan kunnen zich nog aanmelden.
  • Vanwege sloop en bouw van het wijkcentrum zal het voetpad tussen de kerk en de speelplaats van de school vanaf 12 juli tijdelijk worden afgesloten. Er wordt een omleiding gegeven voor voetgangers.