Een week voor kerst verkeren we in onzekerheid over de manier waarop we Kerstmis kunnen vieren. Houdt daarom de website goed in de gaten voor de nieuwste wijzigingen van het programma. Ideaal is het niet maar het is nu eenmaal de realiteit. Dit zijn de mededelingen voor de vierde zondag van de Advent:

• Voor de vieringen op zondag en met Kerstmis vragen wij u zich weer via de website aan te melden, zodat we niet met teveel mensen in de kerk zitten.
  • Telefonische bereikbaarheid parochie: U kunt ons op maandag en donderdagochtend van 09.30u – 11.30u bereiken op het nummer:  06-20761316. Via dit nummer wordt ook verwezen naar een noodtelefoonnummer, maar dat is echt uitsluitend voor bijvoorbeeld uitvaarten en zeer dringende bedieningen.
  • Houdt voor de mistijden van Kerstmis de website in de gaten. Er komen weer nieuwe maatregelen, wellicht ook voor de Kerk. We zullen u via de website op de hoogte houden.
  • Voor Kerstmis is nu het volgende gepland. Onzeker is dus of dit door kan gaan. Op 24 december zal er om 16.00 uur een gezinsmis zijn voor gezinnen met kinderen; helaas mogen we na 17.00 uur geen Nachtmis vieren met publiek. Deze Mis kunt u wel om 19.00 uur Online meevieren via ons YouTube kanaal. De Emmauszangers zullen de zang verzorgen. Op eerste en tweede Kerstdag zijn de Missen om 10.00 uur.
  • Voorlopig gelden de volgende mistijden:
    • Zaterdag: 16 uur
    • Zondag: 10 uur
    • Woensdag: 9 uur
    • Donderdag: 9 uur
    • Vrijdag: 9 uur
  • Biechtgelegenheid: De pastoor is op donderdagen van 17 uur tot 19 uur aanwezig in de kerk voor biecht of voor een gesprek. Op andere dagen is biechten mogelijk na de rond de Missen en op afspraak via pastoor@emmausparochie.nl.