• Tijdens de Advent gaan we met de kinderen een sociaal project doen, waaraan ook de parochianen mogen meedoen. De kinderen gaan kerstpakketjes maken voor mensen uit de buurt. Parochianen kunnen hiervoor vanaf komend weekend houdbare en ook wat luxere levensmiddelen meebrengen.
  • Gedurende de Advent is er elk weekend een extra collecte bestemd voor de Bisschoppelijke Adventsactie. Van harte aanbevolen!
  • Zaterdag 10 december is de pastoor afwezig. Twee nieuwe Indiase priesters die momenteel bij de Fraters van Tilburg verblijven zullen samen met diaken Geert Eijsbouts de Mis opdragen. Het kan zijn dat zij de gebeden in het engels bidden, hun Nederlands is nog niet zo goed maar de verkondiging wordt door diaken Eijsbouts gedaan in het Nederlands.
  • Op zaterdag 10 december organiseert studentenkerk Maranatha weer een Cobbenhagen Avond. De bekende criminoloog en journalist Chris Rutenfrans zal dan De Verlosser van de wetenschap van theoloog en natuurkundige Stanley Jaki presenteren. De avond begint op 10 december om 20.00 uur in de studentenkerk aan Professor Cobbenhagenlaan 19. De toegang is gratis.