Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Tijdens de Advent gaan we met de kinderen een sociaal project doen, waaraan ook de parochianen mogen meedoen. De kinderen gaan kerstpakketjes maken voor mensen uit de buurt. Parochianen kunnen hiervoor vanaf komend weekend houdbare en ook wat luxere levensmiddelen meebrengen.
  • Gedurende de Advent is er elk weekend een extra collecte bestemd voor de Bisschoppelijke Adventsactie. Van harte aanbevolen!
  • Woensdag 14 december is om 19.30 uur een filmavond in de ontmoetingsruimte. De film gaat over een tiener die een kerk beschadigt en deze samen met een kluizenaar herstelt. Samen herontdekken ze de waarden van het leven.
  • 18 december vieren we na afloop van de gezinsmis de Posada Navidena. Met de speciale gezangen willen we aan de heilige familie een plek geven omdat er toen zij op reis waren voor hen geen plaats was in de herberg. Na het zingen is er een feestelijke bijeenkomst en voor de kinderen is er uiteraard de Pinata.
  • Woensdag 21 december is om 19.30 uur de Avond van Barmhartigheid ter voorbereiding op het Kerstfeest. Er is dan gelegenheid om het sacrament van boete en verzoening te ontvangen. U kunt ook voor zich laten bidden. We vieren ter afsluiting de H. Mis. Wij hopen dat velen van u op deze uitnodiging zullen ingaan om het hart voor te bereiden op de komst van Jezus. De ochtendmis van 09.00 uur vervalt.
  • Op donderdag 22 december bent u van harte welkom op een gezellige Kerstmiddag. We beginnen om 13.30 uur met koffie/thee met iets lekkers erbij. Daarna kunt u een kerstversiering maken. Wij zorgen voor de benodigde materialen. Voor verdere informatie en opgeven zie het formulier op het tafeltje achterin de kerk.
  • Helaas heeft Mieke Baltes wegens persoonlijke omstandigheden afgelopen dinsdag afscheid moeten nemen als secretaris van het parochiebestuur . We zijn nu op zoek naar een nieuwe secretaris en naar een vrijwilligerscoordinator. Gebed is gevraagd zodat deze belangrijke functies door de juiste mensen bezet kunnen gaan worden.