Mededelingen Christus Koning

Komend weekend vieren het feest van Christus Koning, de laatste zondag van het kerkelijke jaar. Dit zijn de mededelingen:
  • Volgende week begint de Advent, de tijd van voorbereiding op de Komst van onze Heer met Kerstmis. Zoals ieder jaar kunt u in het eerste weekend van de Advent uw Adventskrans meebrengen naar de kerk, om deze te laten zegenen.
  • Op vrijdag 27 november a.s. is de informatieavond voor de Eerste Communie. Ouders van kinderen die in onze ledenadministratie zijn opgenomen, hebben hiervoor een uitnodiging ontvangen. Mocht uw kind dit jaar in groep 4 zitten, en u hebt geen brief ontvangen, dan kunt u een mail sturen naar secretariaat@emmausparochie.nl of een brief meenemen als u naar de kerk komt.
  • Het bestuur heeft gezocht naar een beheerder voor de kerk. Naar iemand die een bijzonder oog heeft over hoe het hier uit ziet en kijkt of het gebouw onderhoud nodig heeft. En gelukkig hebben we Richard Oosterlaar bereid gevonden om dit te doen. Hij is dus van nu af het aanspreekpunt als het gaat om de praktische dingen in de kerk. We zijn hier echt heel erg blij mee.
  • Voor de Mis op zaterdag en zondag kunt u zich aanmelden via   https://emmausparochie.nl/inschrijven
  • Als u niet in de gelegenheid bent om naar de Mis te komen, kunt u de vieringen Online meebeleven via ons YouTube kanaal: Emmaus Parochie Tilburg. De livestream werkt steeds beter op dit moment.

Met vriendelijke groet,

Kapelaan Peter Koen