Hier zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Zondag 10 juli is om 14.00 uur de Spaanse Mis.
  • Op maandag 18 juli gaat onze pastoor met vakantie tot en met dinsdag 2 augustus. We zijn blij dat we voor de Missen in het weekend en op woensdag en donderdag priesters bereid hebben gevonden om voor hem waar te nemen. Deels pastoor Michiel Peeters en deels kapelaan Cyrus van Vugt. Op de vrijdagen is er geen H. Mis.
  • Op 10 en 11 september zal de jaarlijkse dekenale fiets- en busbedevaart naar Kevelaer worden gehouden. De geestelijk begeleider is kapelaan Harm Eskes van parochie De Goede Herder. Contactpersoon voor onze parochie is Melanie Palonpon. Informatie over deze bedevaart, aanmelden en kosten vindt u op het tafeltje achterin de kerk.
  • Op het tafeltje in de ontmoetingsruimte liggen boeken en cd’s. Deze kunt u meenemen tegen een zelf gekozen vergoeding. U ondersteunt met uw bijdrage de parochie.