Langs deze weg wens ik u allen nog een gezegend nieuw jaar. Dit zijn de mededelingen voor het komende weekend:

• Vrijdag 14 januari is om 20.00 uur de informatieavond voor de ouders van communicanten. We gaan dat toch in de kerk laten doorgaan om te voorkomen dat mensen die zich niet hebben opgegeven of via via gehoord hebben dat er een info avond is voor een gesloten deur komen staan. Als u nog kinderen kent die mee willen doen vraag ze dan gerust en nodig de ouders uit voor de informatie avond van 14 januari.
  • Zaterdag15 januari start de jaarlijkse actie Kerkbalans, een geldinzamelingsactie om de parochie financieel te ondersteunen. Er moeten nog veel enveloppen worden bezorgd. Deze staan op straatnaam gesorteerd en gebundeld klaar in de ontmoetingsruimte. Wij zouden het erg op prijs stellen als u wilt helpen met de bezorging! Als iedereen wat meeneemt voor de eigen wijk, zou het goed te doen moeten zijn. Alvast hartelijk bedankt!