• Op zaterdagavond 13 november vindt er in studentenkerk Maranatha aan Professor Cobbenhagenlaan 19 weer een CobbenhagenAvond plaats. Ditmaal gaat het om een filmavond, met de prachtige film Marie Heurtin. Marie is zowel doof als blind, maar door het eindeloze geduld van een zuster leert ze vertrouwen, praten en relaties aangaan. De film wordt kort ingeleid door de studentenpastor. De avond begint om 8 uur en de toegang is gratis. U bent welkom!
  • Er is een app ontwikkelend waarmee u gemakkelijk de Mis kunt volgen. Alle gebeden en lezingen staan onder elkaar in een doorlopend document. De app heet ‘Missaal’ en is te downloaden via de app store van het merk van uw telefoon.
  • Zaterdag 20 november, op de vooravond van Christus Koning zal Deken Robert van Aken aan de jongeren die zich hebben voorbereid, het H. Vormsel toedienen. Bidden wij voor hen, dat zij ontvankelijk mogen zijn voor de Gave van de H. Geest.
  • De bisschoppen overwegen momenteel weer strengere maatregelen vanwege het hoge aantal corona besmettingen. We moeten even afwachten wat ze precies zullen besluiten.
  • Telefonische bereikbaarheid Vlaswiek: De Vlaswiek is helaas nog niet bereikbaar op het vaste telefoonnummer. U kunt ons op de gebruikelijke tijden bereiken op het tijdelijk nummer:  06-20761316, of een bericht inspreken op de voicemail.

Met vriendelijke groet,