Dit zijn de mededelingen voor dit weekend:

• Maandag 7 november is het Hoogfeest van de H. Willibrord. We vieren de Eucharistie om 19.00 uur.
  •  Vrijdag 18 november is om 20.00 uur de informatieavond voor de ouders van kinderen die hun Eerste Communie willen doen. U kunt zich hiervoor nog aanmelden via het secretariaat.
  • Zondag 20 november is de 34e en laatste week van het liturgisch jaar, tevens het Hoogfeest van Christus, Koning van het Heelal. We vieren dit feest in de vooravondmis en op zondag in de Gezinsmis.
  • Sint Nicolaas is voornemens onze parochie te bezoeken op zondag 20 november na de Gezinsmis van 10.00 uur. De Sint zal het erg fijn vinden als de kinderen een mooie tekening of kleurplaat voor hem meebrengen! Tevens een verzoek aan de ouders om hun kinderen per mail aan te melden bij secretariaat@emmausparochie.nl  met wat informatie over uw kinderen, zoals naam, leeftijd en bijzonderheden, zoals hobby’s e.d.
  • In de ontmoetingsruimte liggen weer nieuwe boeken. Deze keer gaan ze over de heiligen. U kunt ze meenemen voor een zelfgekozen bijdrage waarmee u de parochie steunt. Ga vooral kijken want er liggen hele mooie boeken bij.
  • Op het prikbord vindt u informatie over de Stille Omgang, die zal plaatsvinden in de nacht van 18 op 19 maart 2023, het Hoogfeest van Sint Jozef, Hoeder van de Kerk.