Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Met ingang van zondag 4 september gaan we iedere eerste zondag van de maand tijdens de Mis van 10.00 uur kinderwoorddienst doen. Dan is er voor de kinderen die dat willen een speciaal programma in de ontmoetingsruimte. Het evangelie wordt voorgelezen en besproken en er is een verwerkingsopdracht.
  • Iedere derde zondag van de maand is er een gezinsviering met liederen voor kinderen. De pastoor vertelt speciaal wat tijdens de preek voor de kinderen èn wie wil mag een extra taak doen tijdens de viering. Om extra goed mee te kunnen zingen, vind je op de website www.emmausparochie.nl  de liederen die we gaan zingen tijdens deze gezinsvieringen. Als je op de titel kunt klikken verschijnt er een filmpje op YouTube.
  • We hebben de thematafel in de ontmoetingsruimte weer vernieuwd. Deze keer is De Bijbel het thema. U kunt boeken, cd’s en dvd’s meenemen tegen een zelf gekozen vergoeding. De opbrengst komt ten goede aan de parochie. Mocht u thuis nog materiaal hebben dat u ter beschikking wilt stellen wat betrekking heeft op het thema, dan mag u dit op de thematafel plaatsen. Alvast hartelijk dank!