● Voor de vieringen op zaterdag en zondag moet u zich aanmelden via http://emmausparochie.nl/inschrijven

● Tot en met 29 augustus is er op zondag alleen een H. Mis om 10.00uur.

● Op vrijdag 10 september begint de voorbereiding op het H. Vormsel. De lessen worden gegeven in de kerk; aanvang 16.30 uur. Er is nog gelegenheid je hiervoor aan te melden!

● Op vrijdag 17 september vieren wij dat onze parochiekerk 30 jaar geleden in gebruik is genomen. We beginnen deze avond met een plechtige Eucharistieviering om 19.00 uur. Aansluitend een gezellig samenzijn met hapjes en drankjes. U bent allen van harte uitgenodigd. Wel vragen wij u om zich hiervoor aan te melden.

● Telefonische bereikbaarheid Vlaswiek: De Vlaswiek is tijdelijk niet bereikbaar op het vaste telefoonnummer. U kunt ons op de gebruikelijke tijden bereiken op het tijdelijk nummer: 06-20761316, of een bericht inspreken op de voicemail.