Beste parochochianen,

• Iedere zondag bidden we na het koffiedrinken de Rozenkrans voor de vrede in Oekraïne en in de wereld. Doet u ook mee?
  • Woensdag 30 maart en woensdag 6 april zijn filmavonden gepland in de Ontmoetingsruimte. We gaan een mooie en inspirerende film in 2 delen bekijken van de Heilige Filippus Neri met als titel: “Ik ga liever naar de Hemel”. Beide avonden beginnen om 20.00 uur. Van harte aanbevolen!!!
  • Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die het team willen versterken voor het schoonhouden van onze kerk. Momenteel is dat iedere maandag van 09.00u tot 11.00u, inclusief koffiepauze. Het zou eventueel ook kunnen op donderdag of vrijdagochtend, zelfde tijd. U kunt zich opgeven bij Richard Oosterlaar of bij Casparina Somers
  • Zaterdag 9 april kunnen kinderen weer een Palmpaas komen maken in de ontmoetingsruimte van onze kerk. De eerste groep begint om 10.00 uur tot 12.00 uur. De tweede groep is van 12.00 uur tot 14.00 uur. Voor de materialen vragen we een vergoeding van € 5,00 per kind, maar de prijs mag geen belemmering vormen om mee te doen. Geeft u dit dan even aan als u uw kind opgeeft. Ouders die dat leuk vinden mogen meehelpen. Vermeldt u dit dan a.u.b. in de mail waarin u uw kind(eren) opgeeft, graag vóór 6 april aan Laura Tran: ttt-tran@hotmail.com. Zie ook de briefjes met informatie achterin de kerk. De Palmprocessie is op Palmzondag om 09.45 uur.
  • Op zaterdag 2 april organiseert de Torengroep Sint-Jozefkerk een groot benefietconcert van Tilburgse musici. Vanaf 13:00 uur tot 17:00 uur zullen ongeveer 20 musici en 4 grote koren optreden. In totaal zullen er meer dan 180 musici en zangers en zangeressen meedoen. Dit alles om geld in te zamelen voor Oekraïne. Het is een inloopconcert dus u kunt gewoon binnenlopen in de Heuvelse kerk.