• Het secretariaat is tot en met 28 juni gesloten vanwege vakantie. Uitsluitend in dringende gevallen kunt u het telefoonnummer van de parochie gebruiken. Anne-Marie zal u dan te woord staan. In overige gevallen kunt u een e-mail sturen naar het secretariaat. Casparina zal uw mail dan na 28 juni beantwoorden.
  • U kunt de kaart voor het jubileum van pastoor Schilder op 2 juli nog tekenen. Als er iemand van de parochie persoonlijk heen gaat, laat het dan even weten aan de pastoor. Dan kan diegene de kaart persoonlijk namens de parochie overhandigen.
  • Met grote trots kunnen we melden dat er 32 zonnepanelen op het dak liggen van de kerk. Deze zijn geschonken door een gezin uit onze parochie. Deze week zijn de panelen op het dak gelegd en heeft een installateur ze aangesloten. We willen de parochianen die heel actief hebben meegewerkt om dit voor elkaar te krijgen heel erg hartelijk danken.
  • Op zondag 2 juli zullen Marianne en Thomas Kuipers en kinderen afscheid nemen van onze parochie. Het gezin gaat voor een aantal jaren naar de Antillen, waarheen Thomas voor zijn werk is uitgezonden. Na de mis van 10.00u is er koffie met iets lekkers wat door hen wordt meegebracht. Wij wensen hen veel geluk en Gods zegen, en zijn dankbaar voor hun trouwe en waardevolle inzet in de afgelopen jaren!