Dit zijn de mededelingen voor dit weekend:

• Vrijdag 23 juni vieren we in de Mis van 19.00u de vooravondmis van het hoogfeest van de geboorte van Johannes de Doper
  • Vrijdag 23 juni is om 20.00u de informatieavond voor het Vormsel voor kinderen die na de zomervakantie naar het voortgezet onderwijs gaan en voor kinderen die dan naar groep 8 gaan. Kinderen die graag meer willen weten over het Vormsel zijn van harte welkom, samen met hun ouders. Stuur dan even een mailtje aan pastoor@emmausparochie.nl zodat we weten wie er komt.
  • Pastoor Harm Schilder viert in zijn parochiekerk in Bladel op 2 juli zijn 25-jarig priesterfeest en zijn 50e verjaardag. In de ontmoetingsruimte ligt een kaart klaar die wij namens de parochie zullen opsturen. U kunt hierop uw handtekening plaatsen, waarna de kaart wordt verstuurd. Tevens vindt u bij deze kaart de officiële uitnodiging voor deze jubileumviering met alle verdere gegevens.
  • Op zondag 2 juli zullen Marianne en Thomas Kuipers en kinderen afscheid nemen van onze parochie. Het gezin gaat voor een aantal jaren naar de Antillen, waarheen Thomas voor zijn werk is uitgezonden. Na de mis van 10.00u is er koffie met iets lekkers wat door hen wordt meegebracht. We zijn als Emmausparochie dankbaar voor hun trouwe en waardevolle inzet in de afgelopen jaren!