• Op zaterdag 29 januari organiseert studentenkerk Maranatha weer een Cobbenhagen Avond. Ditmaal betreft het de presentatie van het boek “Je leven geven voor het werk van een Ander”, van Luigi Giussani. Het wordt gepresenteerd door Reinout Wibier, hoogleraar aan de universiteit, en studentenpastor Michiel Peeters. De avond is online en begint op 29 januari om 20.00 uur. U kunt deelnemen door vóór 26 januari een mailtje te sturen naar info@clnederland.org.
  • Woensdag 2 februari is het Feest van de Opdracht van de Heer, beter bekend als Maria Lichtmis. U kunt kaarsen meebrengen om deze te laten zegenen. Als er weer in de avond vieringen mogelijk zijn, is de Mis om 19.00 uur zodat zoveel mogelijk parochianen dit feest kunnen meevieren. Anders is het om 09.00 uur. Wij houden u op de hoogte.
  • Vrijdag 4 februari starten we om 16.00 uur met de lessen voor de Eerste Communie. Als u nog een kind wilt opgeven, stuur dan even een mailtje aan secretariaat@emmausparochie.nl
  • Aan het eind van de zondagsmis van 23 januari zal onze penningmeester, George Hermelijn, nog even toelichting geven op de financiële situatie van de parochie. Dit in het kader van de actie kerkbalans die is gestart.