Voor dit weekend zijn er de volgende mededelingen:
  • Dit weekend is voorlopig het laatste weekend dat we kunnen uitzenden via internet. De spullen die in de kerk staan zijn allemaal geleend van Mathijs Vinken. Namens het parochiebestuur wil ik Mathijs hier hartelijk voor bedanken. Ze hebben hier echt iets van drie maanden gestaan. We denken verder dat het zinvol is om zeker in het najaar de mogelijkheid te hebben om de Mis uit te kunnen zenden. Daar moeten natuurlijk kosten voor gemaakt worden. Bijdragen zouden heel erg welkom zijn om dit weer mogelijk te kunnen maken. Want we kunnen dan voor eigen spullen zorgen en de camera bijvoorbeeld ook een betere plaats geven.
  • Aanmelden voor de Mis via de website is nog steeds noodzakelijk via emmausparochie.nl/inschrijven
  • Op zondag 18 juli is er ook weer voor het eerst sinds lange tijd een Filipijnse Mis. Deze begint om 14 uur.