Dit zijn de mededelingen van zondag 15 oktober:

• Over ruim 2 weken vieren we Allerheiligen en Allerzielen. Er is op 1 en 2 november een Mis om 19.00u. U kunt voor Allerzielen tot uiterlijk 30 oktober weer Misintenties opgeven tegen het gereduceerde bedrag van € 6,00 per intentie. Bij voorkeur in een gesloten envelop met gepast geld en de omschrijving van uw intenties, dus niet via de website, omdat de omschrijving niet goed doorkomt bij het secretariaat
  • Op zondag 24 december gaan de kinderen van de parochie een kerstvoorstelling opvoeren hier in onze kerk. Inhoudelijk wordt dit voorbereid tijdens de kinderwoorddiensten. De toneelstukjes zullen afgewisseld worden met bekende kerstliederen die door iedereen mee te zingen zijn. Alle kinderen mogen hieraan deelnemen, dus als u nog kinderen kent die graag toneelspelen of zingen, laat het ze weten!
  • Iedere vrijdagmiddag is het mogelijk om te bidden voor de noden van de kerk en van de wereld. Het gebedsuur is van 14.00 uur tot 15 uur in de Antoniuskerk. U bent van harte welkom om mee te bidden.