• Zaterdag 14 januari start de jaarlijkse Actie Kerkbalans. De kerken kunnen uitsluitend bestaan door verkregen gelden van de eigen leden. U begrijpt dat er elk jaar veel geld nodig is, om zowel de gebouwen te onderhouden, alsmede verwarming en verlichting, als het verzorgen van de liturgie, salaris van de pastoor, de kosten voor de website, de administratie etc. Daarom doen wij ook dit jaar weer een beroep op uw ruimhartigheid, zodat onze parochie in de Reeshof kan voortbestaan. Zonder uw hulp is dat niet mogelijk! Alvast hartelijk dank!
  • 3 februari beginnen de voorbereidingen op de Eerste H. Communie. Mocht u uw kind nog niet hebben opgegeven, dan kunt u contact opnemen met het secretariaat.
  • Woensdag 25 januari is er een avond over paus Benedictus XVI. We kijken een video over zijn leven en daarnaast zal de pastoor nog wat extra’s vertellen over paus Benedictus XVI. Kaartjes over deze activiteit liggen op de tafel achterin te kerk.