• Zondag 12 juni is in de Broekhovense kerk een concert van Bachcantates Tilburg. Aanvang 16.30 uur
  • Maandag 13 juni vieren wij het feest van onze parochiepatroon de H. Antonius van Padua. Dat is voor onze parochie een Hoogfeest. Er is dan om 19.00 uur een plechtige Mis met zang door het koor, met daarna een gezellig samenzijn. U mag iets lekkers meebrengen voor bij de koffie en thee.
  • Naast de kloostergemeenschap van de Karmelietessen van het Goddelijk Hart van Jezus in Sittard bestaat er al decennia lang ook een zogenaamde ‘derde orde’, dat is een Lekenorde. De leden verbinden zich ertoe te leven volgens de spiritualiteit van de Karmel, maar dan niet in het klooster, maar in de wereld, daar waar zij wonen. Zij leggen zich toe op gebed, contemplatie en goede werken, en zij komen maandelijks bijeen voor verdieping en ontmoeting. Wat de meesten van u niet bekend zal zijn is, dat maar liefst 3 parochianen lid zijn van deze Lekenorde! Op zaterdag 18 juni zullen zij een nieuwe stap zetten om zich meer aan de Lekenorde te verbinden: Claudia Soto zal haar belofte voor het leven uitspreken; Casparina Somers spreekt haar tijdelijke beloften uit, voor 3 jaar, en Ilse Bergkamp wordt die dag opgenomen. Laten we voor hen bidden, opdat ze veel vrucht mogen dragen!
  • Zondag 19 juni is het Sacramentsdag. Wij zullen dan na de Mis van 10.00 uur gelegenheid geven tot Aanbidding van het Allerheiligst Sacrament, met aansluitend Eucharistische zegen
  • Donderdag 23 juni is het Hoogfeest van de geboorte van de H. Johannes de Doper. De Mis is om 19.00 uur
  • Vrijdag 24 juni is het Hoogfeest van het Allerheiligst Hart van Jezus. De Mis is om 19.00 uur.