Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Woensdag 22 februari is het Aswoensdag, begin van de veertigdagentijd. De Mis met oplegging van het askruisje is om 19.00 uur.
  • Na het overweldigende succes van het Weihnachtsoratorium brengt Bachcantates Tilburg weer een sprankelend en luisterrijk concert dat langzaam maar zeker de lente aankondigt. Het concert vindt plaats op zondag 26 februari in de Broekhovense kerk, Broekhovenseweg 2 in Tilburg en begint om 16.30 uur.
  • Evenals vorig jaar kunt u ook nu weer mooie huispaaskaarsen bestellen in de webshop van onze parochie. Met uw aankoop ondersteunt u tevens de parochie! Ga voor het overzicht naar www.emmausparochie.nl/winkel
  • In de nacht van 18 op 19 maart is weer de jaarlijkse Stille Omgang. We zijn blij dat het, na alle Coronabeperkingen van de afgelopen jaren, weer normaal door kan gaan! U kunt zich hiervoor opgeven tot uiterlijk 1 maart in verband met het reserveren van de bus. Zie voor informatie de publicatie op het prikbord in de hal.
  • Morgen, zondag 19 februari, zal Natasja van Lieshout komen vertellen over de Buurthoeve, het buurthuis dat achter de kerk is gebouwd en dat nu af is. Binnenkort zullen er verschillende activiteiten worden georganiseerd. Maar na de Mis zal Natasja ons rondleiden in dat huis dat er is voor alle mensen en gemeenschappen in de wijk dus ook voor ons.