• Zaterdag15 januari start de jaarlijkse actie Kerkbalans. Er moeten nog veel enveloppen worden bezorgd. Deze staan op straatnaam gesorteerd en gebundeld klaar in de ontmoetingsruimte. Wij zouden het erg op prijs stellen als u wilt helpen met de bezorging! Als iedereen wat meeneemt voor de eigen wijk, zou het goed te doen moeten zijn. Alvast hartelijk bedankt!
  • Op zaterdag 29 januari organiseert studentenkerk Maranatha weer een CobbenhagenAvond. Ditmaal betreft het de presentatie van het boek “Je leven geven voor het werk van een Ander”, van Luigi Giussani. Het wordt gepresenteerd door Reinout Wibier, hoogleraar aan de universiteit, en studentenpastor Michiel Peeters. De avond is online en begint op 29 januari om 20.00 uur. U kunt deelnemen door voor 26 januari een mailtje te sturen naar info@clnederland.org.