Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:

• Voor de vieringen op zaterdag en zondag moet u zich aanmelden via   http://emmausparochie.nl/inschrijven
  • Dinsdag 22 juni is het vervolg van de cursus over het gebed. De avond begint om 20.00 uur tot 20.45 uur. De locatie is de Heikese kerk, maar de avond is ook live via Youtube, het kanaal van Parochie De Goede Herder, St. Dionysiuskerk, te volgen en dus ook terug te kijken.
  • Op zondag 20 juni zijn om 10.00 uur en om 12.00 uur de Eerste Communievieringen. Deze zijn bedoeld voor de Communicanten en hun familie. Dit geldt ook voor de communievieringen op 27 juni en 4 juli, die om 12.00 uur plaatsvinden. Om u toch in de gelegenheid te stellen naar de Mis te komen op zaterdagavond is het aantal plaatsen uitgebreid naar 50, evenals op de zondagen van 27 juni en 4 juli in de Mis van 10.00 uur.
  • Donderdag 24 juni is de informatieavond voor het Vormsel voor de jongeren die mee willen doen en hun ouders. Hiervoor zijn de jongeren uitgenodigd die na de komende zomervakantie naar de brugklas gaan, en de jongeren die dan naar groep 8 gaan. De avond begint om 20.00 uur in de kerk. Achterin de kerk liggen aanmeldingsformulieren klaar.
  • Op 1 juli komen er drie nieuwe priesters naar de parochie de Goede Herder. Hier stellen zij zich voor. Pastoor Miltenburg en kapelaan Loodts nemen op 27 juni afscheid van 12.30 uur tot 14.30 uur in de Broekhovense kerk aan de Broekhovenseweg.