Mededelingen 23 en 24 januari 2021

Dit zijn de mededelingen voor komend weekend:
  • De jaarlijkse landelijke actie Kerkbalans is weer van start gegaan. Hiervoor ontvangt u binnen enkele weken een folder met begeleidende brief. Wij zoeken nog vrijwilligers om mee te helpen met de bezorging. De brieven liggen in de Ontmoetingsruimte op tafel, gesorteerd op straatnaam. Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!
  • Woensdag 27 januari zal kapelaan Loodts om 09.00 uur de Mis celebreren. Kapelaan Koen neemt van maandag tot donderdag avond even een paar dagen vrij om fris aan het tweede deel van de winter te beginnen.
  • Op vrijdag 29 januari is er weer een extra avondmis om 19.00 uur
  • Op 2 februari viert de Kerk het feest van de Opdracht van de Heer in de tempel, beter bekend als Maria Lichtmis. Er is dan een Mis om 19.00 uur.
  • Er is vanaf zaterdag 23 januari een avondklok ingesteld, maar we hebben daar als kerk wat betreft de Mistijden geen last van. Dus alles gaat door zoals normaal. Vergaderingen doen we uiteraard wel digitaal.
  • Voor de Mis op zaterdag en zondag kunt u zich aanmelden via   https://emmausparochie.nl/inschrijven
Kapelaan Peter Koen