Mededelingen 14 en 15 november

• In het weekend van 21 en 22 november vieren wij het Hoogfeest van Christus, Koning van het heelal. Daarmee begint de laatste week van het kerkelijk jaar en staan we alweer op de vooravond van de Advent. Zoals ieder jaar kunt u in het eerste weekend van de Advent uw Adventskrans meebrengen naar de kerk, om deze te laten zegenen.
  • Op vrijdag 27 november a.s. is de informatieavond voor de Eerste Communie. Ouders van kinderen die in onze ledenadministratie zijn opgenomen, hebben hiervoor een uitnodiging ontvangen. Mocht uw kind dit jaar in groep 4 zitten, en u hebt geen brief ontvangen, dan kunt u een mail sturen naar secretariaat@emmausparochie.nl of een brief meenemen als u naar de kerk komt.
  • Voor de Mis op zaterdag en zondag kunt u zich aanmelden via   https://emmausparochie.nl/inschrijven
  • Als u niet in de gelegenheid bent om naar de Mis te komen, kunt u de vieringen Online meebeleven via ons YouTube kanaal: Emmaus Parochie Tilburg. We zijn aan het streamen inmiddels maar we zijn de kwaliteit nog wel aan het verbeteren.
  • Op de website kunt u het woord van bemoediging van onze bisschop vinden.

Met vriendelijke groet,

Kapelaan Peter Koen