Graag vestig ik uw aandacht op de volgende zaken:

• Het samen kijken van The Chosen is een mooie gelegenheid voor verdieping en ontmoeting. De volgende bijeenkomst is op donderdag 7 maart. De laatste is op donderdag 21 maart.
  • In de Veertigdagentijd hebben we altijd een vastenproject. Dit jaar steunen we het Buurthap project van onze buren, De Buurthoeve. Iedere maandag organiseert De Buurthoeve de Buurthap om mensen uit de buurt in de gelegenheid te stellen om elkaar te ontmoeten en om aan mensen die over beperkte financiële middelen beschikken een goede maaltijd aan te bieden voor een bedrag dat ze kunnen betalen. De eenzaamheid is groot in de Reeshof en daarnaast krijgt lang niet iedereen het voor elkaar om iedere dag goed voor zichzelf te zorgen. Door uw bijdrage zorgt u ervoor dat de Buurthoeve minder hoeft te rekenen voor de maaltijd. Uw bijdrage kan dus een groot verschil maken.
  • Het is mogelijk om een huis paaskaars te bestellen. Dat kan via onze website via deze link. Als u voor 3 maart bestelt is de paaskaars er voor Pasen en dan kan deze tijdens de Mis van Pasen gezegend worden.
  • Tijdens de veertigdagentijd staat er in de ontmoetingsruimte een grabbelton. In ieder pakketje dat gegrabbeld kan worden zit een kleine opdracht om in de kerk of thuis uit te voeren. De grabbelton is speciaal voor de kinderen, maar volwassenen mogen ook meedoen als ze de opdrachten een klein beetje aanpassen aan hun mogelijkheden. De beloning voor de opdracht zit ook al in het pakketje. We hopen deze veertigdagentijd de hele grabbelton leeg te krijgen en zo de wereld in en om ons heen nóg een beetje mooier te maken.