Dank voor uw interesse voor een viering van Kerstmis in de H. Antoniuskerk te Tilburg.

Zoals u wellicht heeft vernomen, hebben de Nederlandse bisschoppen besloten dat er op kerstavond geen vieringen kunnen worden gehouden. De belangrijkste reden hiervoor is om de extra beweging van veel mensen tegelijk te voorkomen.

Voor de vieringen in de Emmausparochie betekent dit helaas dat de kinderviering en de gezinsmis niet zullen doorgaan. De nachtmis die gepland stond op 21:00 uur zal worden verplaatst naar 20:00 uur. Deze viering zal muzikaal worden opgeluisterd door een trio vanuit onze Spaanstalige groep. Tevens zal deze mis live worden uitgezonden op internet met meerdere camera’s.
Ga voor deze livestream naar de pagina Live Stream.

De kerstvieringen op Eerste en Tweede kerstdag zullen doorgaan zoals gepland en hiervoor kunt u zich opgeven zolang er plaatsen beschikbaar zijn.

Tenslotte zou ik u willen oproepen om vooral wél Kerstmis te vieren. Via de website www.vierkerstmis.nl kunt u zien wat de mogelijkheden zoal zijn om thuis Kerstmis mee te vieren. Op deze website zijn liturgieboekjes beschikbaar en verschijnt een doe-boek voor gezinnen.

Hartelijke groet en in gebed verbonden,

Kapelaan Peter Koen

Het is (in verband met de Corona-pandemie) nog steeds noodzakelijk U in te schrijven voor deze missen.
Inschrijven kan door op een van de volgende missen te klikken.

Geen Evenementen