Gezinnen zijn altijd van harte welkom in onze kerk! In de ontmoetingsruimte liggen altijd kleurplaten, werkbladen en kleurpotloden klaar en vind je een kast vol boeken om in te kijken en te lezen.

De periode tussen Carnaval en Pasen heet de Veertigdagentijd. In deze tijd (die ongeveer veertig dagen duurt) kun je wat dingen extra doen of juist niet doen om meer op Jezus te gaan lijken. Om je hierbij te helpen hebben we dit jaar een grabbelton! Wil je weten hoe het werkt? Kom dan op een van de zondagen tijdens deze periode in de kerk en doe mee.

Iedere derde zondag van de maand is er een gezinsviering met liederen voor kinderen. De pastoor vertelt speciaal wat tijdens de preek voor de kinderen én wie wil mag een extra taak doen tijdens de viering. Om extra goed mee te kunnen zingen, vind je hieronder de liederen die we gaan zingen tijdens deze gezinsvieringen. Als je op de titel kunt klikken verschijnt er een filmpje op YouTube.

De overige zondagen is er kinderwoorddienst. Dan is er voor de kinderen die dat willen een speciaal programma in de ontmoetingsruimte. Het evangelie wordt voorgelezen en besproken en er is een verwerkingsopdracht.

Hopelijk zien we jullie in de kerk! Tot dan!

Datum Tijd Viering Muziek
zondag 31 maart 2024 10:00 Mis van Paaszondag, verrijzenis van de Heer