Ik wens u een gezegend nieuwjaar toe. Dit zijn de mededelingen voor dit weekend:

• Zondag 8 januari is het Hoogfeest van de Openbaring des Heren. We vieren dit in de Mis van 10.00u, met aansluitend de Nieuwjaarsreceptie, met een woord over het nieuwe beleidsplan dat we hebben gemaakt.
  • Zoals gebruikelijk hebben wij ook dit jaar Huiszegenkaarten voor u. Na de Mis worden deze bij de uitgang verstrekt.
  • Maandag 9 januari is het feest van de Doop van de Heer. Er is dan ook een H. Mis, om 19.00 uur. Met dit feest sluiten we de Kersttijd af en begint de tijd door het jaar.
  • Zaterdag 14 januari is de gedachtenis van de Zalige Petrus Donders.
  • Zaterdag 14 januari start de jaarlijkse Actie Kerkbalans. De kerken kunnen uitsluitend bestaan door verkregen gelden van de eigen leden.U begrijpt dat er elk jaar veel geld nodig is, om zowel de gebouwen te onderhouden, alsmede verwarming en verlichting, als het verzorgen van de liturgie, salaris van de pastoor, de kosten voor de website, de administratie etc. Daarom doen wij ook dit jaar weer een beroep op uw ruimhartigheid, zodat onze parochie in de Reeshof kan voortbestaan. Zonder uw hulp is dat niet mogelijk! Alvast hartelijk dank!
  • Woensdag 25 januari is er om 20.00 uur een avond over paus Benedictus XVI. Ik heb een mooie documentaire over hem van 45 minuten. En daarnaast  zal de pastoor nog wat vertellen over deze paus en over zijn bijdrage aan de Kerk.
  • 3 februari beginnen de voorbereidingen op de Eerste H. Communie. Mocht u uw kind nog niet hebben opgegeven, dan kunt u contact opnemen met het secretariaat.