• Maandag 1 november vieren wij het Hoogfeest van Allerheiligen. Er is dan een H. Mis om 19.00 uur
  • Dinsdag 2 november is de gedachtenis van de overleden gelovigen, bekend als Allerzielen. Zoals in onze parochie gebruikelijk mag u weer intenties opgeven voor uw overleden dierbaren tegen de gereduceerde prijs van € 5,00 per intentie. U kunt de intenties tot en met zondag 31 oktober doorgeven aan het secretariaat. Graag in een gesloten envelop met gepast geld.
  • Woensdag 3 november vieren de gedachtenis van de heilige Hubertus. Op deze datum kennen we in onze streek de traditie van het Hubertusbrood. Ik zal dit tijdens de Mis van 9 uur zegenen. Als u graag het gezegende Hubertusbrood wilt bestellen dan kan dat via de lijst achterin de kerk of via een mail naar secretariaat@emmausparochie.nl. Ophalen kan op woensdag 3 november na de Mis rond 10 uur. Dan drinken we koffie en thee in de ontmoetingsruimte of van 19.30 uur tot 20 uur hier in de kerk.
  • Op zaterdagavond 13 november vindt er in studentenkerk Maranatha aan Professor Cobbenhagenlaan 19 weer een CobbenhagenAvond plaats. Ditmaal gaat het om een filmavond, met de prachtige film Marie Heurtin. Marie is zowel doof als blind, maar door het eindeloze geduld van een zuster leert ze vertrouwen, praten en relaties aangaan. De film wordt kort ingeleid door de studentenpastor. De avond begint om 8 uur en de toegang is gratis. U bent welkom!
  • Telefonische bereikbaarheid Vlaswiek: De Vlaswiek is helaas nog niet bereikbaar op het vaste telefoonnummer. U kunt ons op de gebruikelijke tijden bereiken op het tijdelijk nummer:  06-20761316, of een bericht inspreken op de voicemail.